loading...

shadinooroozi

بازدید : 66
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 10:28

با توجه به مجلل بودن اتاق به سبک کلاسیک امروزه استقبال از سروی خواب به این سبک مورد توجه عام مردم قرار گرفته است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیای پرهیاهوی امروز، محلی آرام برای استراحت کردن و رفع خستگی روزمره، یک دارایی ارزشمند محسوب می‌شود. همه ما در منزل خود، گوشه دنج و اتاق مناسبی را برای استراحت کردن انتخاب می‌کنیم. بدون شک، اتاق خواب یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌های خانه است؛ اما مهم‌ترین بخش اتاق خواب که موجب فراهم نمودن محل مناسبی برای استراحت کردن می‌شود، سرویس خواب است. امروزه سرویس خواب‌های مختلفی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و در برندهای متنوع در بازار عرضه می‌شود.

شما عزیزان ممکن است بسته به سلیقه و بودجه‌ای که در نظر دارید، خرید خود را انجام دهید. در این میان، سرویس خواب کلاسیک به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، ممکن است مورد پسند بسیاری از ما قرار گیرد. به خصوص اگر علاقه‌مند به سبک کلاسیک هستید و تمایل دارید اتاق خواب مجلل و شیکی داشته باشید، این نوع سرویس خواب می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با سبک کلاسیک و استفاده از سرویس خواب مناسب با این سبک آشنا سازیم.

با سبک کلاسیک آشنا شوید

همه ما زمانی که از کنار فروشگاه‌های مبلمان و سرویس خواب می‌گذریم، انواع مختلفی از طراحی‌های کلاسیک را می‌بینیم و می‌پسندیم؛ اما بسیاری از ما با معیارها و ویژگی‌های این سبک آشنایی نداریم. به طور کلی، زمانی که در مورد سبک کلاسیک در طراحی داخلی صحبت می‌کنیم، منظورمان استفاده از وسایل عتیقه یا قدیمی نیست. منظور از سبک کلاسیک، استفاده از سرویس خواب مناسبی است که با چیدمان مشخصی، به صورت متقارن با دیگر وسایل اتاق خواب هماهنگ شده است. سبک کلاسیک، فضای رسمی‌تر و مجللی را در اتاق خواب شما ایجاد می‌کند که با توجه به طرح و رنگ‌هایی که در آن وجود دارد، مورد پسند عامه مردم است. حال این سوال پیش خواهد آمد که استفاده از این سبک در اتاق خواب چگونه است؟

فضای اتاق خواب کلاسیک شامل چه اجزایی است؟

اتاق خواب همانند سایر بخش‌های خانه شامل اجزای مشخصی است، اما این اجزا در سبک کلاسیک از نظر طراحی، رنگ و تعداد با دیگر سبک‌ها کمی متفاوت است. با این تفاسیر از اصلی‌ترین اجزای اتاق خواب کلاسیک می‌توان به تخت خواب، پاتختی، کمد، پاف، میز آرایش و آینه اشاره کرد که البته مهم‌ترین جزء آن که نقش اساسی در طراحی اتاق خواب ایفا می‌کند، تخت خواب است. بنابراین طبیعی است که بسیاری از افراد، حساسیت‌های خاصی نسبت به انتخاب نوع تخت خواب و کیفیت آن دارند.

یکی دیگر از لوازم اصلی که هماهنگی آن با تخت خواب اهمیت بالایی را دارا است، پاتختی است. پاتختی‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که نقش پررنگی برای تکمیل نمودن اتاق خواب ایفا می‌کنند. یکی دیگر از اجزای اتاق خواب که نقش پررنگ‌تری را در دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب برای بانوان دارد، میز آرایش است. میز آرایش بسیار کاربردی است و یکی از اجزای پرجذبه سرویس خواب کلاسیک برای دختران جوان و زوجین محسوب می‌شود. آینه‌ها هم ممکن است با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی شوند. البته در اتاق‌های دو نفره، از آینه‌هایی که روی میز آرایش قرار می‌گیرند، بیشتر استفاده می‌شود. پاف‌ها نیز جنبه تزیینی داشته و برای اتاق خواب‌هایی که فضای بزرگی دارند، بسیار مناسب هستند.

سرویس خواب دونفره کلاسیک؛ تجربه آرامش در فضای لوکس

سبک کلاسیک با توجه به استفاده از المان‌های بیشتر و مجلل بودن آن بیشتر در بین زوجین و بزرگسالان طرفدار دارد. با توجه به سلیقه عموم جوانان و نوجوانان، می‌توان گفت اغلب، سبک‌های مدرن مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد؛ اما سبک کلاسیک نیز تنها محدود به چند طراحی نیست و در این سبک از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی می‌توان استفاده نمود که موجب مناسب بودن آن برای تمام سنین می‌شود.

سرویس خواب‌های دونفره کلاسیک دارای تخت خواب، میز آرایش، دراور، کمد، پاتختی، شزلون، پاف و پاتختی می‌باشند، در برخی از مدل‌ها این قطعات کمتر یا بیشتر هستند، عموماً قطعات سرویس خواب در هنگام سفارش توسط خود مشتری قابلیت انتخاب خواهند داشت.

سرویس خواب دو نفره در سبک کلاسیک که معمولاً از چوب ساخته می‌شوند، دارای مدل‌های متفاوتی است. از کندکاری و منبت کاری‌های متفاوت تا لمسه دوزی‌های متنوع روی پارچه تخت می‌تواند همگی تفاوت زیادی را در فضای اتاق ایجاد نماید. در طراحی اتاق خواب دو نفره به سبک کلاسیک علاوه بر استفاده از اجزای اصلی می‌توان از روتختی‌ها و پرده‌های مدل‌دار، تابلو و … برای تکمیل شدن این دکوراسیون استفاده کرد.

سرویس خواب نوجوان کلاسیک؛ دکوراسیونی شیک و جسورانه

با توجه به شرایط روحی و اقتضای سنی نوجوانان، ممکن است سرویس خوابی با ویژگی‌های خاصی مورد علاقه آن‌ها قرار گیرد. استفاده کم‌تر از اجزا و اکسسوری‌های سبک کلاسیک و رنگ مناسب برای اتاق در حین سادگی، اتاق خوابی مجلل را برای نوجوان فراهم خواهد ساخت. همچنین سبک کلاسیک رنگ‌های مشخص خود را دارد، اما این رنگ‌ها ممکن است برای پسرها و دخترها قدری متفاوت باشد. به عنوان مثال، سرویس خواب نوجوان به رنگ قهوه‌ای با رگه‌هایی از رنگ آبی و مشکی ممکن است بیشتر مورد پسند پسرها قرار بگیرد یا دخترخانم‌ها ممکن است رنگ‌های روشن‌تری را برای سرویس خواب کلاسیک اتاق خود انتخاب کنند.

در نهایت، سبک کلاسیک نیازهای افراد در هر سنی را پاسخ می‌دهد. از این رو، بسته به سلیقه افراد، چه اتاق خواب دو نفره و چه اتاق خواب نوجوان را می‌توان با خرید سرویس خواب کلاسیک مجلل و زیبا ساخت.

انتخاب بهترین سرویس خواب کلاسیک

حال که با سبک کلاسیک و اجزای مهم آن آشنا شدیم، بهتر است چند توصیه کاربردی برای افرادی که قصد خرید سرویس خواب کلاسیک را دارند داشته باشیم:

متریال و کیفیت سرویس خواب: به منظور تولید سرویس خواب کلاسیک، متریال‌های مقاوم و باکیفیت مانند چوب راش و گردو استفاده می‌شود. چنین سرویس خواب‌هایی معمولاً از چوب خالص تهیه می‌شوند و وزن بالا و قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر سرویس اتاق خواب دارند. اما استفاده از چوب خالص و وزن بالای آن، موجب افزایش مقاومت و کارایی آن می‌شود.

ابعاد تخت خواب: تنها در صورتی که اتاق خواب شما فضای بزرگی دارد، سرویس و تخت خواب بزرگی را انتخاب کنید، زیرا سرویس خواب‌های با ابعاد بزرگ، فضای شما را شلوغ و آزاردهنده می‌کنند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب: تخت خواب باید با دیگر اجزای اتاق همانند لوستر، چراغ خواب، پرده، فرش و … هماهنگی خاصی داشته باشد تا بتوانید اتاقی لوکس و در عین حال مجلل را داشته باشید.

رنگ را جدی بگیرید: تخت خواب‌های کلاسیک، بیشتر در رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، مشکی یا طلایی و کرمی طراحی می‌شوند. در صورتی که فضای اتاق خواب شما کوچک است، بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. انتخاب رنگ‌های تیره در کنار رنگ‌های طلایی و روشن‌تر، می‌تواند موجب زیبایی و دلنشینی بیشتر فضای اتاق خواب شود.

بالسا بزرگترین تولید کننده سرویس خواب کلاسیک در ایران

با توجه به علاقه عموم مردم به سبک کلاسیک، امروزه تولیدکننده‌های زیادی پا در میدان تولید مبلمان اتاق خواب گذاشته‌اند؛ اما بدون شک، برندهای تخصصی سرویس خواب همیشه حرف اول را می‌زنند. بالسا یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین برندهایی است که سال هاست در زمینه تولید انواع سرویس خواب کلاسیک فعالیت می‌کند. در طول این سال‌ها، بالسا تلاش کرده است تا محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و در شان مصرف‌کننده ایرانی تولید و عرضه کند. این شرکت همواره در تلاش است تا تولیدات خود را متناسب با نیاز و سلیقه تمام سنین طراحی نماید. چنان‌چه علاقمند به خرید سرویس خواب کلاسیک هستید با مراجعه به سایت بالسا و ارتباط با مشاوران خریدی امن و راحت را تجربه نمایید.

منبع : مهر نیوز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 2
  • بازدید کلی : 383
  • کدهای اختصاصی